مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-17اقتصادي

انهدام شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای در استان مرکزی


مقام امنیتی اداره کل اطلاعات استان مرکزی گفت: یک شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان شناسایی و منهدم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک این مقام اطلاعاتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: چهار نفر از اعضای مربوط به این پرونده دستگیر شدند و تاکنون به تحصیل بیش از 2 میلیون و 500 هزار کیسه آراد یارانه ای و عرضه خارج از شبکه اعتراف کرده اند.

  این مقام امنیتی اداره کل اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع گندم در سبد غذایی خانوار، دولت یارانه چشمگیری در این حوزه پرداخت می کند که بر این اساس توسط این اداره کل با انجام تور اطلاعاتی شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای شناسایی و منهدم شد.

  وی اضافه کرد: با توجه به نتایج به دست آمده سرشاخه های دیگر از ابعاد مختلف در سطح کشور نیز شناسایی و در آینده نزدیک با تکمیل تحقیقات، اطلاعات کامل تر منعکس می شود.

  این مقام امنیتی اداره کل اطلاعات استان مرکزی خاطرنشان کرد: هزینه یک کیسه آرد یارانه ای برای دولت پنج میلیون ریال است ولی هر کیسه آرد با یارانه پرداختی دولتی، به مبلغ 500 هزار ریال در اختیار نانوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای در استان مرکزی

انهدام شبکه خرید و فروش آرد یارانه ای در استان مرکزی