مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-17فرهنگي

برگزاری نکوداشتی برای بهرام بیضایی


آیین نکوداشت بهرام بیضایی به همراه سمینارهایی در ارتباط با نمایشنامه نویسی به همت انجمن صنفی نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در سه روز متوالی از چهارشنبه 28 اردیبهشت تا جمعه 30 اردیبهشت 1401، انجمن صنفی نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران به ترتیب سمینارهای نمایشنامه نویسی و گفتگو، نمایشنامه نویسی و سانسور و آیین نکوداشت بهرام بیضایی را برگزار می کند.

در روز نخست 28 اردیبهشت محمد ابراهیمیان نمایشنامه نویس و پژوهشگر تئاتر و ایوب آقاخانی استاد دانشگاه، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر به همراه محسن کرمی استاد دانشگاه، پژوهشگر و مترجم فلسفه سخنرانان سمینار نمایشنامه نویسی و گفتگو خواهند بود که در تالار جوانمرد عمارت تئاتر برگزار می شود.

در روز دوم 29 اردیبهشت محمدرضا خاکی استاد دانشگاه، کارگردان و مترجم و حسین کیانی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر سخنرانان سمینار نمایشنامه نویسی و سانسور خواهند بود که در تالار جوانمرد عمارت جدید خانه تئاتر برگزار می شود.

روز سوم 30 اردیبهشت هم با سخنرانی محمود دولت آبادی نویسنده، سهیلا نجم استاد دانشگاه و پژوهشگر تئاتر، حمید امجد نمایشنامه نویس، کارگردان و پژوهشگر تئاتر و پانته آ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نکوداشتی برای بهرام بیضایی

برگزاری نکوداشتی برای بهرام بیضایی