مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-17سياسي

بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این شهرستان موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد، گفت: بستر مناسبی برای جهاد تبیین و تبلیغ دین اسلام در آستارا وجود دارد.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تکریم و معارفه رییس تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به وحدت شیعه و سنی در بندر آستارا اشاره کرد و افزود: از این ظرفیت باید بهترین بهره در راستای اشاعه اسلام ناب محمدی (ص) برده شود.

وی با اشاره به موقعیت مرزی شهرستان آستارا، افزود: آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد و این فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج دین اسلام است لذا روحانیون شیعه و سنی باید از این موقعیت استفاده کنند.

حجت الاسلام مهدوی وظایف محوله در سازمان تبلیغات اسلامی را وظایفی خطیر و سنگین بر شمرد و گفت: برای خنثی کردن توطئه دشمنان با اشاعه اسلام ناب به نحو احسن باید به وظایف محوله عمل کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به طرح جراحی اقتصادی دولت، افزود: برای رسیدن به نتیجه مطلوب مردم باید در راستای اجرای طرح همراه مسئولین باشند.

وحدت و همدلی شیعه و سنی در آستارا مثال زدنی است امام جمعه آستارا نیز در این مراسم با اشاره به بهره مندی این شهرستان از وجود روحانیون تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد

بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد