مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-17اقتصادي

استقبال بنگاه داران از انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه


بنگاه داران از انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی استقبال می کنند.

- مصطفی قلی خسروی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به پیشنهاد انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به سامانه وزارت راه و شهرسازی گفت: اخیرا این پیشنهاد مطرح شده اما هنوز تصویب نشده است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک ضمن استقبال از این اتفاق در تشریح مزایای این اتفاق گفت: ارتقای صنف و ایجاد ضمانت اجرایی تصمیم گیری ها به معنای شرایط بهتر اعمال تشویق و تنبیه با انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به سامانه وزارت راه و شهرسازی به وجود می آید.

وی در پاسخ به اینکه انتقال مذکور آیا زمینه ساماندهی بازار اجاره را فراهم می کند، افزود: این مسئله امکان پذیر نیست، زیرا مسئله مالکیت محترم است و ساماندهی بازار اجاره تنها با افزایش عرضه مسکن در قالب طرح هایی نظیر نهضت ملی مسکن اتفاق می افتد.

قلی خسروی در بیان نتایج سیاست تعیین سقف اجاره بها در سال های گذشته گفت: تنها 40 درصد قراردادهای اجاره با رعایت سقف رشد تعیین شده بسته شده و 60 درصد باقی مانده بدون رعایت سقف اعمال شد.

این مقام صنفی با اشاره به انتقاد یکی از نمایندگان مجلس به عملکرد مشاوران املاک گفت: به طور کلی این صحبت ها از نبود مطالعه می آید، برای مثل همین نماینده مجلس به ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بنگاه داران از انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه

استقبال بنگاه داران از انتقال سامانه اتحادیه مشاوران املاک به وزارت راه