مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-17سياسي

ورود دستگاه قضا به مشکل 20 ساله یک شرکت لبنیاتی در ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکل دو واحد تولیدی تشکیل شد، اظهار کرد: تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند.

وی گفت: وظیفه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحدهای تولیدی بود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادامه داد: باید در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای چرخیدن چرخ واحدهای تولیدی کم نگذاشت.

 عتباتی در ادامه به مشکل 20 ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه پرداخت و افزود: در خصوص ملک متنازع فیه طرفین چندین سال است که به مشکل برخورده اند و متاسفانه تلاش ها برای رفع این اختلاف به نتیجه نرسیده است.

وی عنوان کرد: در جلسه کمیته حمایت قضایی صحبت های وکلای طرفین استماع شد و اهالی محل و مدیران شرکت پگاه مطالب خود را بیان و نهایتا با شور و مشورت و تبادل نظر اعضای جلسه پس از سه ساعت گفت وگو و بررسی انواع پیشنهادات موضوع با مصالحه خاتمه و مقرر شد صلح نامه ای تنظیم  و اختلاف 20ساله طرفین ختم به سازش شود همچنین پس از کارشناسی تعهدات صلحی طرفین به موجب مصالحه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به مشکل 20 ساله یک شرکت لبنیاتی در ارومیه

ورود دستگاه قضا به مشکل 20 ساله یک شرکت لبنیاتی در ارومیه