مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-05-17سياسي

ورود دادگستری به مشکل 20 ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه و برقراری مصالحه


مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت: وظیفه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحدهای تولیدی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری که برای حل مشکل دو واحد تولیدی تشکیل شداظهار داشت: تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم هستند و در جهت تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند.

عتباتی ادامه داد، وظیفه مدیران دستگاه های اداری و اجرایی و قضایی حمایت از تولیدکنندگان است و باید با نگاه حمایتی و صیانتی در کنار واحدهای تولیدی بود.

وی افزود، باید در چارچوب قانون از هیچ کمکی برای چرخیدن چرخ واحدهای تولیدی کم نگذاشت.

 عتباتی در ادامه به مشکل 20 ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه پرداخت و گفت: در خصوص ملک متنازع فیه طرفین چندین سال است که به مشکل برخورده اند و متاسفانه تلاش ها برای رفع این اختلاف به نتیجه نرسیده است.

عتباتی ادامه داد، در جلسه کمیته حمایت قضایی صحبتهای وکلای طرفین استماع گردید و اهالی محل و مدیران شرکت پگاه مطالب خود را بیان و نهایتا با شور و مشورت و تبادل نظر اعضای جلسه پس از سه ساعت گفتگو و بررسی انواع پیشنهادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری به مشکل 20 ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه و برقراری مصالحه

ورود دادگستری به مشکل 20 ساله شرکت پگاه با اهالی منطقه و برقراری مصالحه