مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-17سياسي

وحیدی: مسئولیت روابط عمومی ها در عرصه روشنگری اثرگذار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، - وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، مهم و اثرگذار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، مهم و اثرگذار دانست.

متن پیام وحیدی به مناسبت روز روابط عمومی به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم27 اردیبهشت که در تقویم کشور به روز روابط عمومی نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آن هایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت ها گذاشته اند.

مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاورد ها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: مسئولیت روابط عمومی ها در عرصه روشنگری اثرگذار است

وحیدی: مسئولیت روابط عمومی ها در عرصه روشنگری اثرگذار است