مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:522022-05-17اقتصادي

منطقی: دلالان بازار خودرو باید مالیات دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی امروز در نشستی خبری به اعلام جزییات نحوه خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو پرداخت و گفت: - معاون وزیر صمت گفت: با کمک مجلس به دنبال این هستیم که اگر شخصی خودرو را 160 میلیون تومان خرید و 300 میلیون تومان فروخت باید مالیات بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی امروز در نشستی خبری به اعلام جزییات نحوه خرید خودرو از سامانه یکپارچه خودرو پرداخت و گفت: در مدل قبلی فروش خودرو، تعداد محدودی خودرو هر 10 الی 15 روز یک بار به فروش گذاشته می شد، اما در مدل جدید در یک دوره 3 ماهه به عنوان نمونه 6 بار قرعه کشی خودرو انجام می شود و در هر دوره 200 تا 300 هزار خودرو فروخته می شود به نحوی که هر فرد یک خودرو ثبت نام می کند؛ بنابراین تعداد زیادی از افراد می توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: در شرکت های خصوصی انتقاداتی مطرح است که چرا آن ها هم باید در این سامانه خودرو بفروشند باید بگویم قبلاًبرخی تولیدکنندگان با تأمین قطعات هزار خودرو، 3 هزار نفر را ثبت نام می کردند که مشکل زا شده بود در این سامانه دیگر این مشکل را نداریم.

معاون وزیر صمت با اعلام اینکه در این روش فروش احتمال تعهدات خودروسازان در تحویل به موقع محصولات بسیار بالا است، گفت: در برخی از موارد تولیدکنندگان انبوه نیز عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقی: دلالان بازار خودرو باید مالیات دهند

منطقی: دلالان بازار خودرو باید مالیات دهند