مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-17اقتصادي

تحویل 350 هکتار زمین در بندرعباس برای مسکن ملی در حال پیگیری است


فرآیندهای اداری برای تحویل 350هکتار زمین در بندرعباس به سرعت در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان امروز در دیدار با نمایندگان انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اظهار کرد: از زمان حضور در این مسئولیت دو رویکرد مهم سامان بخشی حوزه مسکن و توسعه راه های استان را دنبال کرده ایم.

وی افزود: فرآیندهای اداری برای تحویل 350هکتار زمین در بندرعباس  به سرعت پیگیری می شود و انشاالله پس از ابلاغ وزارت راه ،ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به ضرورت سامان دهی بافت فرسوده، افزود: یکی از مهمترین دغدغه ها، ساماندهی بافت فرسوده است و در این راستا برنامه های خوبی را در دستور کار قرار داده ایم چرا که معتقدم اگر با برنامه نباشیم امکان حذف بافت فرسوده وجود نخواهد داشت.

عباس کمالی همچنین ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه تصریح کرد: رسانه ها نقش اساسی و غیر قابل انکاری در توسعه فرهنگی، آموزشی و ارتقای آگاهی جامعه دارند فلذا همه باید با هم افزایی حوزه رسانه را در تحقق رسالت هایش یاری دهند.

وی در پایان با اشاره نقش مدیران در نظام جمهوری اسلامی گفت: مطابق مبانی دین مبین اسلام، خدمت به مردم عبادت است و هیچ نقشی برای مدیران بالاتر از خدمت به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 350 هکتار زمین در بندرعباس برای مسکن ملی در حال پیگیری است

تحویل 350 هکتار زمین در بندرعباس برای مسکن ملی در حال پیگیری است