مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-17اقتصادي

157 نانوایی متخلف در ورامین شناسایی شد


336 نانوایی در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که گزارشات بازرسان وجود تخلف در 157 واحد از این نانوایی ها را اثبات می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین صبح امروز در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر نانوایی سطح شهرستان و ادامه این طرح تا دوماه آینده اظهار کرد: موضوع نان و تامین آن یکی از موارد خط قرمز نظام است و تامین نان در شهرستان ورامین یکی از موضوعات اصلی مجموعه فرمانداری می باشد و طی دو روز از اجرای این طرح بیش از 95 درصد از نانوایی سطح شهرستان ورامین با حضور 11 تیم بازرسی در چندین نوبت بازرسی شد.

وی گفت: 326 نانوایی در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که طبق گزارشات بازرسان حاکی  از وجود تخلف در 157 واحد از این نانوایی ها را اثبات می کند.

فرماندار ورامین افزود: عرضه آرد خارج از شبکه، تعطیلی غیر مجاز واحد نانوایی، کم فروشی، فروش اجباری و نبود بهداشت از عمده ترین تخلفات واحدهای بازرسی شده است.

درویشی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفین تصریح کرد: 2 واحد نانوایی در سطح شهرستان ورامین پلمپ و برای دیگر واحد های متخلف جرایمی از جمله کسری 10تا 15 درصدی سهمیه آرد نانوایی های متخلف، تذکر و درج در پرونده و معرفی به تعزیرات حکومتی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 نانوایی متخلف در ورامین شناسایی شد

157 نانوایی متخلف در ورامین شناسایی شد