مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-17سياسي

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیر کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: جشنواره رضوی که یک رویداد بزرگ فرهنگی است که اختتامیه آن در دهه کرامت برگزار می شود که حدود 14450 شرکت کننده داریم.

- حیدری مدیر کتابخانه های عمومی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نهاد کتابخانه ها به سمت ایجاد و تاسیس کتابخانه های روستایی حرکت کرده و نسبت به کتابخانه های شهری با اهمیت بیشتری افتتاح می شوند؛ با توجه به خروجی موثری که در کتابخانه های روستایی وجود دارد سعی شده که در سایر مناطق روستایی و محروم استان کتابخانه ایجاد کنیم.

وی افزود: در کل استان 53 کتابخانه شامل 33 کتابخانه شهری، 14 کتابخانه روستایی و 6 کتابخانه مشارکتی وجود دارد.

مدیر کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: در چند ماه آینده کتابخانه شهید غیوری در شهرک اسلامیه شهرستان مهران افتتاح خواهد شد؛ این کتابخانه به عنوان حق انتفاع است که طی قرارداد توسط یک خیر با کتابخانه ها منعقد و ساختمان در اختیار نهاد قرار داده و امکانات کتابخانه به ارزش 120 میلیون تومان توسط بنیاد قلم چی تامین شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستاها مردم و دهیاری ها زمین هایی برای ایجاد کتابخانه اهدا کرده اند که در سال گذشته 7 پروژه به سازمان برنامه بودجه معرفی که به علت کمبود منابع فقط 4 پروژه تایید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی

ثبت نام بیش از 14 هزار نفر ایلامی در جشنواره کتابخوانی رضوی