مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-17سياسي

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، توسعه علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست زیرا تا امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی گیرد.

- به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس جنوب شرق، سردار محمد کرمی در نشست هم اندیشی سران طوایف و معتمدین دلگان با موضوع امنیت پایدار با بیان اینکه باید همگان برای امنیت پایدار منطقه تلاش کنند اظهارداشت: ظرفیت های خوبی در این شهرستان وجود دارد که مسؤولان و سران طوایف علما، روحانیون و معتمدین می توانند از آن ها برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه همه سران طوایف باید نسبت به امنیت، اقتصاد و اشتغال، فرهنگ، علم و دانش طایفه خود احساس وظیفه کنند افزود: درگیری های طایفه ای پذیرفتنی نیست و همه علما، روحانیون، معتمدین و سران طوایف باید در میدان باشند و با ایجاد آگاهی ریشه درگیری های طایفه ای را بخشکانند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در کشورهای دیگر امنیت برقرار می کند، افزود: در حوزه امنیت نمی شود تعارف کرد، اگر در طایفه ای از کسی خطایی سر بزند معتمدین و سران طوایف باید با آن برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست

امنیت پایدار بدون توسعه اقتصادی، علمی و فرهنگی امکان پذیر نیست