مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-17سياسي

مجامع شهرستانی مطالبه گران خراسان شمالی برگزار می شود


دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی ارز آغاز برگزاری مجامع شهرستانی این تشکل خبر داد و گفت: بناست فعالان شهرستانی با روش صحیح مطالبه آشنا شوند.

- از آغاز برگزاری مجامع شهرستانی مطالبه گران در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: با برگزاری مجامع شهرستانی مطالبه گران قرار است تا مشق مطالبه صحیح و درست بر مبنای مقابله با فقر و فساد و تبعیض در تمامی نقاط استان را شاهد باشیم .

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان شمالی با تاکید بر اینکه، تاکنون جریان مطالبه گری در خراسان شمالی اقدامات مهمی را پیگیری و به سر انجام رسانده است، افزود: پیگیری اتفاقات سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در شیروان و همچنین مخالفت انتصاب مادر همسر شهردار بجنورد از جمله اقدامات شاخص مطالبه گران استان در ماه های اخیر بوده که به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از شهرستان های استان مجامع جداگانه را برگزار خواهند کرد، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، نخستین مجمع شهرستانی طی روزهای در شهرستان شیروان برگزار می شود.

حسین پور با تاکید بر این که انتخاب دبیر مجمع شهرستان از سوی مطالبه گران همان شهرستان یکی از اصلی ترین برنامه های این مجامع است خاطر نشان کرد: با تشکیل مجامع شهرستانی مطالبه گری در تمام نقاط استان زنده خواهد شد و عدالت پرداخت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجامع شهرستانی مطالبه گران خراسان شمالی برگزار می شود

مجامع شهرستانی مطالبه گران خراسان شمالی برگزار می شود