مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-05-16بين الملل

آتش خشونت ارتش ترکیه در شمال سوریه شعله کشیده است


ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن مناطق امن شمال سوریه را هدف حملات خود قرار دادند که با آوارگی و قربانی شدن غیرنظامیان همراه شده اما ارتش سوریه هم پاسخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه الوطن سوریه در گزارشی از تحولات میدانی جنگ در این کشور اعلام کرد که ارتش ترکیه و مزدوران تروریست آن برای سومین روز متوالی حملات خود به شمال و غرب استان حلب را شدت بخشیدند.

الوطن نوشت: این حملات نیروهای ترکیه به دستور رجب طیب اردوغان، رییس جمهور این کشور انجام می شود و آنکارا در راستای برنامه توسعه طلبانه  و استعماری خود  به دنبال شعله ور کردن مجدد آتش خشونت است؛ اما ارتش عربی سوریه با پاسخ به نقض آتش بس توسط تروریست ها آنها را متحمل خسارات سنگینی کرد.

دامنه حملات نظامیان ترکیه و مزدوران آن به شرق حلب و همچنین شمال استان رقه و شمال غرب استان الحسکه هم کشیده شده است و حتی در منطقه کاهش تنش در استان ادلب و بخصوص در جنوب آن هم تروریست های وابسته به ترکیه، آتش بس را نقض کردند.

در این گزارش آمده است: رژیم ترکیه با دور جدید خشونت های خود در سوریه به دنبال ایجاد دستاوردهای سیاسی است که آن را در خصوص پرونده اوکراین به دولت آمریکا نزدیک می کند و همچنین به دنبال کسب دستاوردهای نظامی است که اهداف آن از دید روسیه به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش خشونت ارتش ترکیه در شمال سوریه شعله کشیده است

آتش خشونت ارتش ترکیه در شمال سوریه شعله کشیده است