مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-16اقتصادي

گوشت قرمز به حد کافی در کشتارگاه صنعتی تبریز تولید می شود


مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتار در این کشتارگاه به حد کافی برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم به صورت روزانه انجام می شود.

- ، کریم قدرتی افزود: به طور متوسط روزانه بین 170 تا 230 رأس دام سنگین و 400 تا 700 رأس دام سبک در این مجموعه کشتار می شود و این کشتارگاه علاوه بر تأمین گوشت قرمز شهروندان تبریزی به تأمین گوشت قرمز مورد نیاز 10 شهر استان نیز کمک می کند.

وی اظهار داشت: به منظور تعدیل قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در سطح شهر، در جلسه تنظیم بازار استان قیمت جدید گوشت قرمز مصوب شده و در سطح شهر از طریق قصابی ها بین شهروندان تبریز و هم استانی های عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: بر اساس این مصوبه گوشت گوسفند نر هر کیلوگرم به قیمت 170 هزار تومان، گوشت گوساله نر به قیمت 195 هزار تومان، ران و گردن گوسفند به قیمت 185 هزار تومان، گوشت گاو ماده 168 هزار تومان و گوشت گوسفند ماده 135 هزار تومان بین مردم عرضه می شود.

قدرتی، ادامه داد: از سوی این کشتارگاه نیز گوشت لاشه با استخوان گوساله نر به قیمت هر کیلوگرم 140 هزار تومان، لاشه با استخوان گاو ماده به قیمت 118 هزار تومان، لاشه با استخوان گوسفند ماده به قیمت 112 هزار تومان و لاشه با استخوان گوسفند نر به قیمت 142 هزار تومان در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز به حد کافی در کشتارگاه صنعتی تبریز تولید می شود

گوشت قرمز به حد کافی در کشتارگاه صنعتی تبریز تولید می شود