مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:222022-05-16پزشكي

ابتلای 5 نفر دیگر به کرونا در چهارمحال و بختیاری


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی شبانه روز گذشته نتیجه تست 5 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: هم اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا وضعیت شهرستان های بروجن، اردل، سامان، کیار، شهرکرد، بن، فارسان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان لردگان در وضعیت آبی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هم اکنون 16 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 9 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری شان هستند.

احمدی با اشاره به اینکه هم اکنون یک بیمار کرونایی شرایط بحرانی دارد، افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان یک هزار و 849 نفر است.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 5 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام و در بستری شدگان مشکوک به کووید_19 در مراکز بیمارستانی استان، نتیجه تست هیچکدام مثبت قطعی اعلام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 5 نفر دیگر به کرونا در چهارمحال و بختیاری

ابتلای 5 نفر دیگر به کرونا در چهارمحال و بختیاری