مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-05-16اقتصادي

گازرسانی به بندرلنگه در حال انجام است/ 12 شهر و 450 روستا در مرحله مطالعه و طراحی


در حال حاضر پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه، گازرسانی به 49 روستا و دو شهر در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی، مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران در حال برگزاری است، در دیدار با مجید چگنی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، به تشریح آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در این استان پرداخت.

وی ضمن تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به نیروگاه های جزیره کیش، نیروگاه پاسارگاد قشم و شهرستان بندرلنگه، افزود: در حال حاضر پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه، گازرسانی به 49 روستا و دو شهر در دست اجرا و بیش از 450 روستا و 12 شهر نیز در مرحله مطالعه، طراحی و پیمان سپاری شرکت گاز استان هرمزگان قرار گرفته است.

حمزوی اظهار کرد: با به ثمر رسیدن این پروژه های گازرسانی، بیش از 22 هزار و 525 خانوار روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

  مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: گازرسانی به بیش از 170 واحد صنعتی و نیروگاهی نیز در سال جاری در مرحله مطالعه و طراحی قرار دارد و اواخر سال گذشته نیز با تکمیل گازرسانی به 3 شهر و 10 روستا، 9 هزار و 894 خانوار از این نعمت الهی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به بندرلنگه در حال انجام است/ 12 شهر و 450 روستا در مرحله مطالعه و طراحی

گازرسانی به بندرلنگه در حال انجام است/ 12 شهر و 450 روستا در مرحله مطالعه و طراحی