مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-16اقتصادي

تعطیلی برخی نانوایی ها قابل قبول نیست/ برخورد با محتکران


مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با گلایه از تعطیلی برخی نانوایی ها با توجه به نیاز مردم، گفت: با محتکران و متخلفان برخورد قاطع می شود.

- ، مرتضی امینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی با بسیج مستضعفان گیلان مردمی سازی یارانه هدف دولت از اجرای طرح اقتصادی، اظهار کرد: اجرای این طرح در کاهش قاچاق به ویژه کالاهای اساسی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی در ادامه با اصلاح قانون هدفمندی یارانه به جلوگیری از فروش کالاهایی همانند آرد در مرزهای کشور جلوگیری می کند، افزود: رسانه ها نقش مهمی در تبیین این قانون برای مردم دارند.

امینی با اشاره به حمایت مسئولان قضایی و اجرایی از مردم در اجرای این طرح، تصریح کرد: بازرسان در فرآیند تأمین، توزیع کالا نظارت کرده و با متخلفان برخورد می کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه هرگونه افزایش کالا بدون مجوز ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان غیر قانونی است، افزود: در تولید و توزیع چهار قلم کالا هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به رتبه بالای گیلان در حوزه نظارت بر بازار در کشور، گفت: گیلان در بحث نظارت بر توزیع کالا و مقابله با احتکار رتبه بالایی در کشور را دارد که نشان دهنده اقدامات مؤثر در این استان به جهت ایجاد آرامش و کاهش التهاب در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی نانوایی ها قابل قبول نیست/ برخورد با محتکران

تعطیلی برخی نانوایی ها قابل قبول نیست/ برخورد با محتکران