مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-16اجتماعي

هوای زنجان در وضعیت خطرناک شد


کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: ورود گرد و غبار از کشورهای همسایه و وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا در زنجان شده است.

- الناز هاشمی کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورود گرد و غبار از کشورهای همسایه و وزش باد موجب کاهش کیفیت هوا در زنجان شده است.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه مسؤول آلایندگی هوا ذرات کوچک تر از PM10 است، گفت: وضعیت کیفی هوا در زنجان هم اکنون خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای استان زنجان در سه ساعت گذشته منتهی به ساعت 19 در وضعیت خطرناک قرار دارد، گفت: شاخص کیفیت هوای این استان در این زمان به میزان 330 است.

هاشمی گفت: بر این اساس باید همه گروه های از فعالیت غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و کودکان، سالمندان، بیماران ریوی و قلبی و بانوان باردار حتی الامکان از منازل خارج نشوند و فعالیت های طولانی و سنگین در خارج از منزل را نیز کاهش دهند.

  کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه شاخص هوا از صفر تا 50 خوب، 50 تا 100 سالم، 100 تا 150 ناسالم برای گروه های حساس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای زنجان در وضعیت خطرناک شد

هوای زنجان در وضعیت خطرناک شد