مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-16سياسي

ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: زمان ثبت نام چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 21 خردادماه ادامه دارد و در حال حاضر قریب به 100 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال در مرحله ثبت نام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: زمان ثبت نام این دوره از مسابقات از 21 اردیبهشت آغاز شده و تا 21 خردادماه ادامه دارد و در حال حاضر با گذشت یک هفته از آغاز ثبت نام قریب به 100 نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی شرکت کنندگان بخاطر عدم دسترسی به اینترنت و مشکلات فنی امکان ثبت نام در سایت را ندارند لذا اطلاعات به صورت دستی دریافت و در نهایت توسط مسئول مربوطه وارد سامانه مسابقات می شود.

امیری بیان داشت: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن کریم، اذان، دعا خوانی، همراهی و همخوانی قرآن، تفسیر عمومی، ترجمه و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در تیرماه برگزار خواهد شد، گفت: در استان فعالین قرآنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد

ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد