مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-16سياسي

فعالان کتاب کودک ونوجوان به قطر معرفی می شوند


معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: فعالان حوزه کودک و نوجوان را علاوه بر ناشران ایرانی به کشور قطر معرفی می کنیم.

- ، محمدرضا بهمنی خدنگ، معاون توسعه همکاری های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حاشیه بازدید از بخش بین الملل نمایشگاه بین المللی نمایشگاه کتاب تهران؛ گفت: قطر میهمان ویژه نمایشگاه امسال است و این انتخاب از چند جهت صورت گرفت، یکی از جنبه ها، ظرفیت های موجود در حوزه تعاملات فرهنگی و دیگری میزبانی قطر در جام جهانی است.

انتخاب قطر به عنوان میهمان ویژه تصمیم هوشمندانه ای است و ما از بابت این هوشمندی به مسئولان نمایشگاه تبریک می گویم.

بهمنی خدنگ با بیان اینکه تقریباً تمام کتاب های عرضه شده در غرفه قطر را بررسی کرده؛ افزود: کتاب ها را از لحاظ دقت موضوعی و تنوع انتخاب شده نیز بررسی کردم و آثار جالبی را در بین آثار غرفه قطر دیدم که می تواند مورد استفاده هموطنان ما نیز قرار بگیرد، همچنین این مساله مطرح شد، سرفصل ترجمه کتاب های قطری به فارسی درنظر گرفته شود.

طبعاً این موضوع نقطه مهمی برای تقاضای متقابل و باب عرضه بیشتر کتب ایرانی ترجمه شده، در بازار نشر قطری را باز می کند، این مساله را در گفتگوها مطرح کردیم و تفاهم نامه ای هم به طرف قطری در این باره برای بررسی تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان کتاب کودک ونوجوان به قطر معرفی می شوند

فعالان کتاب کودک ونوجوان به قطر معرفی می شوند