مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-16سياسي

عضو جدید شورای اسلامی شهر قم سوگند یاد کرد


عضو جدید شورای اسلامی شهر قم که به دلیل غیبت های مکرر و عدم امکان ادامه حضور یکی از اعضای شورا جایگزین وی شده، در صحن عنلی شورا سوگند یاد کرد.

- ، چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ظهر دوشنبه با حضور رییس شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر قم به دلیل غیبت های مکرر حسن مالکی نژاد در جلسات شورا و عدم امکان ادامه حضور وی در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر قم به دلایل مختلفی که حسین اسلامی رییس شورا یکی از مهمترین این دلایل را بیماری وی برشمرد، مجید خوان که عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم بود و در دوره های گذشته نیز در جمع اعضای شورا شهر حضور داشت جایگزین وی شد و در ابتدای کار خود نیز سوگند یاد کرد.

برای حمایت از طرح نهضت ملی مسکن استان قم با لایجه ای که از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهرقم آمد؛ علاوه بر 30 درصد تخفیف عوارض که در مصوبه هیأت دولت پیش بینی شده بود؛ شورای اسلامی شهر قم نیز 10 درصد به این میزان اضافه کرد.

بر این اساس در مجموع برای پروژه های طرح نهضت مسکن برای شهروندان قمی 40 درصد تخفیف عوارض درنظر گرفته شده است و برای سایر پروژه هایی که بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان قم درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جدید شورای اسلامی شهر قم سوگند یاد کرد

عضو جدید شورای اسلامی شهر قم سوگند یاد کرد