مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-16سياسي

طراحی تمام زیرساخت های تخصیص مابه التفاوت ارز ترجیحی و آزاد تا چهار ماه آینده


در نشست کمیسیون بهداشت مجلس مقرر شد که تا سه چهار ماه آینده تمام زیرساخت های لازم برای تخصیص مابه التفاوت ارز ترجیحی و آزاد طراحی و اجرا شود تا مابه التفاوت این دو ارز به حساب بیمه ها واریز شود.

- سیدجلیل میرمحمدی میبدی نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز اعضای این کمیسیون با وزیر و شورای معاونان وزارت بهداشت و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارت بهداشت در حوزه های مختلف در دولت جدید ارائه و چالش های مطرح در حوزه نظام سلامت نیز بررسی شد.

وی ادامه داد: از جمله چالش ها و نکاتی که نمایندگان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مطرح کردند، ضرورت ساماندهی ارز مورد نیاز برای حوزه دارو و تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی مورد نیاز بیمارستان ها و نیز چگونگی جذب اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی مصوب بودجه 1401 برای بیمه افراد فاقد پوشش بیمه ای بود.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: همچنین چگونگی جذب اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای درمان بیماران صعب العلاج و تدوین هر چه سریع تر آیین نامه اجرایی آن در دولت، از دیگر نکات مورد تأکید اعضای کمیسیون بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی تمام زیرساخت های تخصیص مابه التفاوت ارز ترجیحی و آزاد تا چهار ماه آینده

طراحی تمام زیرساخت های تخصیص مابه التفاوت ارز ترجیحی و آزاد تا چهار ماه آینده