مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-16حوادث

تحقیقات ناقص دادگاهی عمر و اموال شهروندان را به باد می دهد


هنگام وقوع جرم یا کلاهبرداری، افراد به مراجع قضایی و انتظامی پناه می برند تا از این راه، حقی را که از دست داده اند، پس بگیرند.

اگر در این مسیر کارکنان دستگاه قضایی یا نیروی انتظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محیا حسینی طی یادداشتی در شماره امروز جوان نوشت: گاهی انجام نشدن تحقیقات لازم، موجب می شود که مالباختگان زیادی حیران و سرگردان در دادگاه ها بچرخند و به رأی اشتباهی که برایشان صادر شده اعتراض کنند، اما مگر زمان به عقب بازمی گردد و تحقیقات از سر گرفته می شود؟ آقای صدری یکی از همین مالباختگان است که اسناد و مدارک مربوط به 15 سال بی عدالتی انجام شده در حقش را به جوان ارائه کرده است.

او در این باره به خبرنگار جوان می گوید: سال 1385 هنگام انتقال سند آپارتمان بود که خریدار، یک چک تضمین شده بانکی به من داد و از آنجایی که این چک توسط خود بانک، صادر و تضمین شده بود، کار های انتقال سند خانه را انجام دادم.

متأسفانه بعد از مراجعه به بانک ملی، متصدی این بانک گفت چک قابل وصول نیست و بدتر آنکه بابت وصول نشدن چک تضمین شده، گواهی عدم وصول چک هم صادر نشد.

این مالباخته ادامه می دهد: حیران و سرگردان به دادگاه حقوقی رفتم و در این خصوص پرونده تشکیل دادم، آن روز ها آنقدر به قاضی التماس می کردم تا در مورد چک از بانک استعلام بگیرد، اما متأسفانه ایشان توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات ناقص دادگاهی عمر و اموال شهروندان را به باد می دهد

تحقیقات ناقص دادگاهی عمر و اموال شهروندان را به باد می دهد