مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-16اقتصادي

اقناع افکار عمومی برای طرح اصلاح اقتصادی دولت


اقناع سازی، روشنگری و اعتمادبخشی اقشار آسیب پذیر جامعه درخصوص محسنات طرح اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه باید در دستور کار همه مسؤولان و رسانه های گروهی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند عصر امروز در سومین جلسه هماهنگی تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: طرح اصلاح ارز ترجیحی ، در حقیقت جراحی عمیق اقتصادی است که بطور طبیعی اثراتی را در پی خواهد داشت و عده ای نیز برای به نتیجه نرسیدن آن کارشکنی هایی را خواهند کرد.

وی افزود: یارانه را باید در اختیار تولیدکننده، زنجیره توزیع و یا هم مصرف کننده داد که پیش از این بیش از 70 درصد ارز ترجیحی نصیب دلالان و قاچاق چیان کالاهای صادراتی می شده است.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: بسیاری از مصوبین وضعیت موجود کشور از اجرای این طرح  بیمناک اند و منافع بسیاری از دلالان و سوء استفاده های اقتصادی درخطر افتاده و مقاومت هایی را خواهند داشت و برخی نیز ناآگاهانه آتش بیار معرکه شده اند.

فاضلی فرد یادآور شد: در خصوص قیمت گذاری اقلام مصرفی متأثر از وضعیت موجود باید توسط اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا نگرانی های مردم مرتفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع افکار عمومی برای طرح اصلاح اقتصادی دولت

اقناع افکار عمومی برای طرح اصلاح اقتصادی دولت