مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-16اقتصادي

شهروندان اراکی مجدد از خدمات فراکارت پرداخت الکترونیکی بهره مند می شوند


قرار است فراکارت پرداخت الکترونیکی مجدد فعال شود، که بخشی از دستگاه ها که فعال شده و بخش دیگر در حال تعمیر است، مقدمات کار فراهم شده و مردم می توانند از این خدمات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا کریمی عصر امروز در نشست شورای شهر در خصوص کارت های الکترونیکی (فراکارت) پرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس که این روزها با انتقادات و گلایه های بسیاری از سوی شهروندان مواجه شده، اظهار کرد: پنج سال گذشته توسط شهرداری و شورای شهر وقت اراک قراردادی با شرکت سیمرغ تجارت به منظورپرداخت الکترونیک کرایه اتوبوس منعقد شده بود که این قرارداد در سال 99 خاتمه یافت، این در حالی است که پایان این قرارداد با دوران اوج کرونا همزمان شده بود و کسی در شهرداری هم پیگیر و پاسخگوی آن نبود.

وی تصریح کرد: از سال گذشته با استقرار شورای شهر و مدیریت جدید شهری پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و رایزنی هایی متعددی با این شرکت که کار را رها کرده بود، صورت گرفت.

  شهردار اراک بیان کرد: در قرارداد منعقده تراکنش های بسیاری به صورت روزانه شهرداری متقبل شده بود که قابل تحقق نبود، این تراکنش ها منشا اختلاف شدید شده بود که شرایط کرونایی هم مزید بر علت شده بود طرف قرارداد از حرف خود کوتاه نمی آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان اراکی مجدد از خدمات فراکارت پرداخت الکترونیکی بهره مند می شوند

شهروندان اراکی مجدد از خدمات فراکارت پرداخت الکترونیکی بهره مند می شوند