مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-16اقتصادي

بازرسان کار سفیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بازرسان کار را سفیران این اداره کل در واحدهای اقتصادی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد خلاقیت و ابتکار در راستای ارائه نقش موثر در انجام وظایف و در نهایت ارتقا کارایی، بهره وری و اثربخشی از جمله مواردی است که باید مورد توجه بازرسان کار این اداره کل قرار گیرد.

وی بازرسان کار را سفیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل دانست و افزود: همکاری نزدیک بین بازرسان کار، کارگران و کارفرمایان می تواند در تصویب قوانین حفاظت کار و اعمال آن در کارگاه ها و بررسی مشکلات و ارائه راهکار به منظور بهبود شرایط موثر باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بازرسی کار را وظیفه ای مهم عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد تغییر در انجام وظایف بر اساس شرایط زمانی و هم روند با نیازهای جامعه یکی از موارد مهم در راستای ارائه خدمات است که لازم است این مهم به عنوان وظیفه خطیر بازرسان کار، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رحیم زاده با بیان اینکه بازرسان کار از جمله افرادی هستند که با تولید در ارتباط می باشند تصریح کرد: رمز بقا و عامل پیشرفت کشور مسائل اقتصادی می باشد که سر منشا، آن تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسان کار سفیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند

بازرسان کار سفیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند