مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-16اقتصادي

جزییات نشست کمیسیون صنایع با رییس بانک مرکزی/ تعرفه واردات خودرو 85 درصد است


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تشریح جزییات نشست اعضای این کمیسیون با رییس کل بانک مرکزی گفت: اعضای کمیسیون بر نکاتی همچون ارز مورد نیاز برای واردات خودرو و لزوم همراهی بانک مرکزی و برداشتن موانع غیرضروری تاکید کردند.

- حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز اعضای این کمیسیون با رییس کل و معاونان بانک مرکزی که به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه، اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را در رابطه با موضوعات مختلف مطرح در صنعت و معدن کشور با رییس کل بانک مرکزی در میان گذاشتند.

وی افزود: اعضای کمیسیون به مسائلی همچون ارز مورد نیاز برای واردات خودرو و لزوم همراهی بانک مرکزی و برداشتن موانع غیرضروری از سر راه صادرکنندگان و واردکنندگان و نیز تامین ارز کافی برای سایر حوزه های تولید، تاکید کردند.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: نمایندگان همچنین این نکته را یادآوری کردند که برخی بانک های عامل در زمینه تولید با تولیدکنندگان همراهی کافی را ندارند که لازم است، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی نظارت کافی بر عملکرد این بانک ها داشته باشند؛ همچنین جهت دهی نقدینگی به سمت تولید و فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون صنایع با رییس بانک مرکزی/ تعرفه واردات خودرو 85 درصد است

جزییات نشست کمیسیون صنایع با رییس بانک مرکزی/ تعرفه واردات خودرو 85 درصد است