مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-16ورزشي

اعتماد مردم به ورزش شنا با برگزاری نمایشگاه افزایش می یابد


رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت: آشنایی با مراکز مجوزدار آموزش شنا و مزیت آب درمانی آن به کمک برگزاری نمایشگاه ورزش برای مردم ممکن می شود که اعتماد آنها افزایش یابد.

- پیمان گرامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت و تأثیر آن اظهار داشت: برای دعوت مدارس شنا و استخرها مکاتبه لازم با اداره کل و فدراسیون شنا انجام شده است تا به صورت تخصصی یکی از غرفه ها به مباحث شنا پرداخته شود.

وی ادامه داد: همه رشته های ورزشی از جمله شنا به صورت همگانی و قهرمانی حضور دارند اما همچنان مردم برای ورود به این رشته و استخرها واهمه دارند.

بازگشت اعتماد مردم به استخر و شنا رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی این مراکز در دوران کرونا این نمایشگاه باعث می شود تا دوباره مردم به این رشته ورزشی اعتماد کنند و نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت بهترین مکان برای صحبت با کارشناسان مربوطه است.

وی با بیان اینکه مدارس مجوز دار شنا در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، گفت: بسیاری از مدارس به صورت غیر رسمی و بدون مجوز اقدام به آموزش شنا می کنند که حضور مردم و این مدارس در این نمایشگاه سبب افزایش آگاهی و آشنایی با چنین مدارسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به ورزش شنا با برگزاری نمایشگاه افزایش می یابد

اعتماد مردم به ورزش شنا با برگزاری نمایشگاه افزایش می یابد