مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-16اقتصادي

تصمیم گیری در خصوص روغن موتور در هفته آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه ای و برنامه های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر .

- وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هفته آینده جلسه ستاد تنظیم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت در خصوص روغن های صنعتی و موتوری تصمیم گیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه ای و برنامه های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.

وی در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات تصریح کرد: هفته آینده جلسه ای با حضور وزیر صنعت و ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت شده تا بتوانیم در رابطه با روغن های صنعتی و موتوری تصمیم گیری کنیم.

عبدالملکی در ادامه به کلیات دو طرح ملی شرکت نفت ایرانول برای افزایش تولید با تاسیس پالایشگاه روغن سازی گروه سه توجه کرد و اذعان داشت: بر اساس گزارش ها، همه نیاز های تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در خصوص روغن موتور در هفته آینده

تصمیم گیری در خصوص روغن موتور در هفته آینده