مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-16فرهنگي

فهرست و آمار منتشرشده به عنوان متقاضیان انحلال سینماها به هیچ وجه صحیح نیست


معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی: متقاضیان بالقوه انحلال عمدتا سینماهای تعطیل و متروک هستند و فهرست و آمار منتشرشده به عنوان متقاضیان انحلال سینماها به هیچ وجه صحیح نیست.

- قادر آشنا درباره دستورالعمل انحلال سالن های نمایش بدون کاربرد، گفت: موضوع انحلال سینماهایی که به دلائل موجه قادر به ادامه فعالیت نیستند در آیین نامه جدید سالن های نمایش فیلم در نظر گرفته شده است.

این مصوب اسفند 1399 در هیئت وزیران پیش بینی شده و به موجب آن دستورالعملی توسط سازمان سینمایی وقت تنظیم و سپس با تایید و ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت به اجرا گذاشته شده است.

وی ادامه داد: به موجب این دستورالعمل صرفا مالکان سینماهایی که حداقل مشمول یکی از سه شرط پیش بینی شده در دستورالعمل هستند، درخواست کتبی خود را به سازمان سینمایی ارائه می دهند.

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی گفت: درخواست های ارائه شده در سازمان سینمایی و سایر دستگاه های مسئول بررسی و کارشناسی می شود.

این درخواست در شورایی طرح و در صورت تطبیق تقاضا با نظر کارشناسان موضوع انحلال مورد موافقت قرار می گیرد و به منظور انجام سایر مراحل به مالک ابلاغ می شود.

آشنا گفت: تایید این شورا به معنی تغییر کاربری آن فضا نیست و برای تغییر کاربری مراحل قانونی باید خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست و آمار منتشرشده به عنوان متقاضیان انحلال سینماها به هیچ وجه صحیح نیست

فهرست و آمار منتشرشده به عنوان متقاضیان انحلال سینماها به هیچ وجه صحیح نیست