مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-16بين الملل

بشار اسد: مسئله فلسطین امروز با قدرت در عرصه بین الملل حضور دارد


رییس جمهور سوریه در دیدار با اعضای اتحادیه اتباع فلسطینی مقیم اروپا تأکید کرد که دمشق پیروزی در مسئله فلسطین را، پیروزی برای خود می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور امروز دوشنبه میزبان اعضای دبیرخانه اتحادیه اتباع فلسطینی مقیم اروپا بود که کنگره خود را برای پنجمین سال در دمشق برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) اسد ضمن خوشامدگویی به اعضای این هیأت، رابطه سوریه با موضوع فلسطین و ارتباط با آن را یک پیوند اصلی دانست که فقط محدود به منطقه جغرافیایی و عقیدتی نیست.

وی با بیان اینکه این رابطه بر اساس منافع نیز هست، گفت که اگر مسئله فلسطین، پیروز شود، موفقتی برای سوریه نیز محسوب می شود.

رییس جمهور سوریه خاطر نشان کرد، مسئله فلسطین به لطف تلاشهای فرزندان وفادار خود که در خارج از این کشور حضور دارند، امروز با قدرت در عرصه بین الملل حاضر است و این مسئله مرهون مقاومت در داخل و آگاهی نسل جدید فلسطین است.

اسد تصریح کرد، نکته مهم در فعالیت اتباع فلسطینی حاضر در خارج از این کشور باید مبتنی بر اندیشه باشد تا هویت و حافظه طی نسلهای آینده حفظ شود و برای برملا کردن دروغ هایی که سعی دارد مردم فلسطین را تروریست معرفی کند، تمام تلاش خود را به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: مسئله فلسطین امروز با قدرت در عرصه بین الملل حضور دارد

بشار اسد: مسئله فلسطین امروز با قدرت در عرصه بین الملل حضور دارد