مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-16سياسي

ایران اسلامی به قدرت امنیت آفرین برای ملت های منطقه تبدیل شده است


امروز ایران اسلامی به واسطه تلاش های رزمندگان، ایثارگران و آزادگان به یک قدرت بازدارنده امنیت آفرین برای ملت های منطقه تبدیل شده است.

- قزوین- امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه تلاش های رزمندگان، ایثارگران و آزادگان به یک قدرت بازدارنده امنیت آفرین برای ملت های منطقه تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر دوشنبه در اجلاسیه روحانیون آزاده کشور که در سالن شهدای گمنام دانشگاه امام خمینی قزوین برگزار شد اظهار کرد: عالم هستی از نگاه قرآن کریم کلمات الهی است که اگر اقیانوس ها مرکب شوند ظرفیت شمارش این کلمات را ندارند.

وی با بیان اینکه این کلمات از نگاه قرآن کریم به دو دسته کلمه طیبه و کلمه خبیثه تقسیم می شوند، افزود: برای کلمه طیبه کتاب آسمانی قرآن کریم سه ویژگی را ذکر می کند که مهمترین ویژگی این کلمه آن است که همانند شجره طیبه اصل ها ثابت است و ریشه هایش در اعماق زمین فرو رفته و طوفان ها و سیلاب ها نمی توانند در برابر آن به ایستند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: ثبات کلمه طیبه به پیوند او با حق ارتباط دارد و در اصل حق و ذات اقدس الهی است که ثبات دارد.

وی ادامه داد: پایه و بنیان اوصاف الهی در حوزه نظری علم و حکمت است و در حوزه عمل رحمت رحمانیه حق است که علم هستی را فراگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی به قدرت امنیت آفرین برای ملت های منطقه تبدیل شده است

ایران اسلامی به قدرت امنیت آفرین برای ملت های منطقه تبدیل شده است