مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-16حوادث

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس


با آزادسازی و مردمی سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم که در این زمینه دو انبار احتکاری روغن در شهرستان های محمودآباد و چالوس کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با آزادسازی و مردمی سازی اقتصاد شاهد سوءاستفاده برخی در بازار بودیم که طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ نیروی انتظامی و تشدید نظارت بر بازار هستیم.

  علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی چالوس از کشف روغن احتکار شده از یک انبار در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان چالوس احتکار روغن کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 168 بطری یک کیلوگرمی و 4 کیلوگرمی روغن خوراکی جامد و مایع احتکارشده کشف و با دستور قضایی انبار مورد نظر پلمپ  و پرونده به مرجع قضایی ارجاع شد.

فرمانده انتظامی چالوس با بیان اینکه ارزش ریالی روغن مکشوفه احتکار شده 50 میلیون ریال است، گفت: درخواست ما از شهروندان این است در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های غیرقانونی، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس

کشف انبارهای احتکاری روغن در محمودآباد و چالوس