مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-16سياسي

فرهنگ غدیر باعث تعالی جامعه خواهد شد


حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیرگفت:اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین(ع) درجامعه ای ایجاد شودآن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت حرکت خواهد نمود.

- ، حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر درجلسه ای که با حضور تعدادی از مسئولین بنیادبین المللی غدیر و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تشکیل گردید، اظهار داشت: اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین (ع) در جامعه ای ایجاد شود آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت خواهد بود.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر افزود: در میان همه ائمه؛ تنها امام علی بن ابی طالب (ع) است که لقب امیرالمؤمنین دارد و امروز افتخار نوکریِ قنبرِ امیرالمؤمنین (ع) و ترویج مکتب علوی نصیب بنیاد بین المللی غدیر و موالیان آن حضرت در این نهاد مقدس گردیده است و این افتخاری بزرگ است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر بر اساس رسالت مهمی که بر عهده دارد در مباحث گرامیداشت غدیر و فرهنگ سازی آن در داخل و خارج از کشور اقدامات مناسبی داشته است، افزود: غلامعلی محمدی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس آن حضرت است به عنوان رییس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور منصوب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ غدیر باعث تعالی جامعه خواهد شد

فرهنگ غدیر باعث تعالی جامعه خواهد شد