مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-16سياسي

طنزپرداز لاستیک آتش نمی زند


شهرام شکیبا در شب شعر طنز «در حلقه رندان» گفت: طنزپرداز نسبت به مسائل روز مردم بی تفاوت نیست ولی هرگز در خیابان لاستیک آتش نمی زند.

- این بشر بسیار پرتکرار عاشق می شود شهرام شکیبا در ادامه کتاب لبخند بر لب شعر گزیده شعر طنز از گنجینه هزار سال شعر فارسی اسماعیل امینی را معرفی کرد و گفت: اسماعیل امینی هم مثل خیلی از دوستان مان که تحصیلات دانشگاهی دارند و نگاه دانشگاهی به موضوعات دارند، سر در تحقیق دارد اما مثل خیلی از آن ها تحقیقات او فقط مبنای علمی ندارد بلکه مبنای علمی و ذوقی دارد لذا این کارها بخاطر مبنای تحقیقی و ذوقی می تواند کمی شیرین تر و جذاب تر باشد.

ابوالقاسم سیفی شاعر طنزپرداز دیگری بود که با دعوت شهرام شکیبا روی سن آمد و گفت: من پس از سال ها بلاخره توفیق شد که برای اولین بار در حلقه ی رندان جا شوم.

چون آقای شکیبا گفتند به گرانی ها بپردازند من کاری به مسؤولین ندارم اما مخاطب شعر من ماکارونی است.

تویی که دراز و زدی رو به گرانی کردی ماکارونی بی نمک بری دیگه برنگردی ای تو سرت خاک رس زیاده از سرت سس بی ظرفیت بی جنبه خودتو برام نکن اینقدر پف فیل شکیبا: خانم ها حضور کمرنگ تری در حلقه ی رندان دارند در ادامه، مینا گودرزی شاعر طنزپرداز به شعرخوانی پرداخت و شکیبا گفت: خانم ها از ابتدای درحلقه ی رندان حضور کمرنگ تری داشته اند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنزپرداز لاستیک آتش نمی زند

طنزپرداز لاستیک آتش نمی زند