مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-16حوادث

از توقیف کشنده حامل گاز مایع تا کشف 44 تن برنج قاچاق


سردار احمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه ، در اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی آن شهرستان در سه راهی ملندی به یک دستگاه  کامیون کشنده تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 22 هزار و 500 لیتر گاز مایع قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

کشف 44 تن برنج قاچاق در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان طاهری افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کوله سنگی شهرستان زاهدان هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور زاهدان- زابل به 2 دستگاه کامیون کشنده باری مشکوک شده و آن ها را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف کشنده حامل گاز مایع تا کشف 44 تن برنج قاچاق

از توقیف کشنده حامل گاز مایع تا کشف 44 تن برنج قاچاق