مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:422022-05-16سياسي

بی توجهی شهرداری یاسوج به ساخت پارکینگ شهری/پاسخ دستگاه قضایی استان به یک شایعه


در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد مووضعات مختلفی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج اولین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید با حضور مسئولان قضایی ، اجرایی ، سیاسی و انتظامی برگزار شد.

در این نشست در خصوص بررسی و تعیین تکلیف وضعیت جایگاه پسماندهای ساختمانی شهریاسوج، تعیین تکلیف وضعیت قبرستان ها و واگذاری زمین به آنها، بررسی علت ثبت آبراهه های فصلی و متروک در بافت مسکونی ، بررسی راهکارهای تسهیل در اجرای ماده 54 اراضی دولتی و ملی و گزارش اجرای کاداستر اداره ثبت اسناد و املاک استان و ارائه راهکارهای پیشگیرانه در خصوص سرقت های خرد تصمیماتی گرفته شد.

حسن نگین تاجی رییس کل این دادگستری  در سخنانی از اجرای موفقیت آمیز طرح کاداستر اراضی ملی در استان خبر داد و گفت:  قریب 40 درصد از دعاوی مربوط به اموال غیر منقول در استان با اجرای  این طرح حل می شود.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: بسیاری از اعتراضاتی که در رابطه با کمیسیون ماده 56 می باشد به علت اجرای قانون حدنگار یا کاداستر در استان در خصوص اراضی ملی و منابع طبیعی  است به علت آن است که اراضی ملی و اراضی نسقی مشخص نیست و مشکلاتی دارند و اجرای طرح کاداستر ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری یاسوج به ساخت پارکینگ شهری/پاسخ دستگاه قضایی استان به یک شایعه

بی توجهی شهرداری یاسوج به ساخت پارکینگ شهری/پاسخ دستگاه قضایی استان به یک شایعه