مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-16اقتصادي

عذرخواهی دولت ارمنستان از رانندگان ایرانی


سانوسیان با اشاره به ساخت مسیر جایگزین برای کامیون های ایرانی اذعان کرد: به زودی این مسیر حداقل 10 کیلومتر نزدیکتر و همچنین ایمن تر خواهد شد و سعی می کنیم پیچ های تند آن را حذف کنیم.

- وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان اظهار داشت: همچنین از تمام رانندگانی که در مسیر ترانزیتی جایگزین ایران آذربایجان در کشور ارمنستان عبور می کنند عذرخواهی می کنم چراکه در حال حاضر این مسیر استاندارد نیست و در مقاطعی دچار پیچ هایی است که ما به دنبال حذف این پیچ ها و استانداردسازی مسیر جایگزین برای کامیون های ایرانی هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، گنل سانوسیان در حاشیه دیدار با وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ارمنستان برای تکمیل کریدور شمال- جنوب بسیار علاقه مند است، اظهار داشت: تکمیل این کریدور نه تنها می تواند باعث ارتقاء ارتباط ایران و ارمنستان شود بلکه در ترانزیت بین المللی هم موثر است.

وی افزود: دولت ارمنستان تکمیل کریدور شمال- جنوب را اولویت برنامه های خود می داند و به طور سریع در حال انجام این پروژه است به طوری که در حال ساخت زیرساخت های این کریدور در استان همجوار ایران هستیم.

وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت ارمنستان با بیان اینکه از حضور شرکت های ایرانی برای تکمیل زیرساخت های این کریدور خوشحال می شویم، گفت: همچنین از تمام رانندگانی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی دولت ارمنستان از رانندگان ایرانی

عذرخواهی دولت ارمنستان از رانندگان ایرانی