مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-05-16اقتصادي

مخبر: با متخلفان و گرانفروشان طوری برخورد می شود که از اقدام خود پشیمان شوند


در این طرح، ارز ترجیحی به ریالی تبدیل می شود و از اول زنجیره و پرداخت به وارد کنندگان به انتهای زنجیره که مردم و مصرف کنندگان هستند، انتقال می یابد.

- در این طرح، ارز ترجیحی به ریالی تبدیل می شود و از اول زنجیره و پرداخت به وارد کنندگان به انتهای زنجیره که مردم و مصرف کنندگان هستند، انتقال می یابد.

معاون اول رییس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در دو بازدید جداگانه با حضور در مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ، از نزدیک در جریان نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی از واحد های صنفی متخلف پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمد مخبر در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 وزارت صمت که با همراهی دکتر سید رضا فاطمی امین انجام شد، با توضیحات مسئولان مربوطه از روند ثبت و پیگیری شکایات مردمی از واحد های صنفی متخلف و همچنین سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا )مطلع شد.

سامانه پاسخگویی 124 وزارت صمت با 40 اپراتور در تهران و بیش از 320 نفر در سطح کشور، در دو نوبت صبح و شب آماده دریافت شکایت مردمی از اصناف متخلف در زمینه های گرانفروشی، کم فروشی و احتکار است که پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها رسیدگی به شکایات مردم در سریعترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: با متخلفان و گرانفروشان طوری برخورد می شود که از اقدام خود پشیمان شوند

مخبر: با متخلفان و گرانفروشان طوری برخورد می شود که از اقدام خود پشیمان شوند