موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-16سياسي

مدیریت کارآمد اتوبوس رانی با محصولی دانش بنیان


سامانه یکپارچه اتوبوسرانی BIS به بهبود و سیستماتیک کردن فرآیندهای سازمان اتوبوسرانی طراحی و تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سامانه یکپارچه اتوبوسرانی BIS به بهبود و سیستماتیک کردن فرآیندهای سازمان اتوبوسرانی طراحی و تولید شد.

این سامانه تحت وب به منظور یکپارچه سازی و مکانیزه کردن فرآیندهای عملیاتی شرکت های اتوبوسرانی تهیه شده است که با وجود مزایای بسیار بالا باعث کاهش هزینه ها و عملکرد بهتر می شود.

فرآیندهای پیاده شده در این سامانه توسط کارشناسان بر اساس تجربیات کارشناسان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و شرکت های خصوصی فعال در حوزه اتوبوسرانی در کلان شهر تهران شناسایی و استخراج شده و سپس با توجه به قوانین و دستورالعمل های مصوب و با دید مکانیزه کردن فرآیندها بازبینی و طراحی مجدد شده است.

یک شرکت دانش بنیان با دانش بومی متخصصانش توانسته سامانه ای را برای اتوبوسرانی به منظور یکپارچه سازی و مکانیزه کردن فرآیندها طراحی کند.

با استفاده از سامانه یکپارچه اتوبوسرانی بخش عظیمی از فعالیت های اتوبوسرانی به صورت مکانیزه مدیریت می شود.

با وجود BIS اطلاع رسانی به مردم کامل و مباحث مربوط به هزینه های اتوبوس، نگهداری و بهره برداری از آن به شدت مدیریت و بهینه سازی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت کارآمد اتوبوس رانی با محصولی دانش بنیان

مدیریت کارآمد اتوبوس رانی با محصولی دانش بنیان