مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-16فناوري

احداث 29 سایت ارتباطی جدید در شهرستان های انگوت و اردبیل


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از احداث 29 سایت ارتباطی جدید در شهرستان های اردبیل و انگوت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار سرداری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 29 سایت احداثی، 21 سایت ارتباطی جدید در شهرستان انگوت ایجاد می شود، همچنین در این شهرستان  ارتقای دو سایت ارتباطی نیز در دستور کار است.

وی افزود: در شهرستان اردبیل نیز، طبق برنامه ریزی های به عمل آمده توسط اپراتور رایتل، قرار است 8 سایت های ارتباطی جدید راه اندازی شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: همگام با رشد روزافزون فناوری اطلاعات، باید زیرساخت های ارتباطی استان تقویت و توسعه داده شود که در این راستا تلاش خواهیم کرد.

اتصال روستاهای  بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات  سرداری با تاکید بر لزوم عدالت ارتباطی ادامه داد: تا پایان امسال، طبق برنامه ابلاغی وزارت ارتباطات، همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

 توسعه عدالت ارتباطی، کاهش شکاف دیجیتالی  و دسترسی به خدمات دولت الکترونیک از اهداف اصلی این برنامه است.

وی بیان کرد: نقش اینترنت و ارتباطات در جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست و با توسعه اپلیکیشن های مختلف، این وابستگی در زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 29 سایت ارتباطی جدید در شهرستان های انگوت و اردبیل

احداث 29 سایت ارتباطی جدید در شهرستان های انگوت و اردبیل