مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-16حوادث

دستگیری اعضای باند جعل سند انحصار وراثت و تصاحب زمین های بلاصاحب


رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند جعل سند انحصار وراثت و تصاحب زمین های بلاصاحب و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

- محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی فوت احدی از شهروندان در سال 1370، با توجه به اینکه شخص متوفی فاقد ورثه بوده اموال وی بصورت بلاصاحب رها شده بود که یک باند کلاهبرداری از این موضوع مطلع و دندان طمع برای اموال آن مرحوم تیز کردند.

وی افزود: با توجه به وجود یک قطعه زمین به متراژ بیش از 800 متر در هسته مرکزی شهر کرج به نام شخص متوفی، افراد سودجو با جعل مدارک انحصار وراثت در چندین مرحله در سال های 1388 و 1394 اقدام به تصاحب ملک مورد نظر کرده ولی به دلایلی از انتقال مال غیر در آن سال ها عقیم ماندند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سر انجام در سال 1394 شخصی با مراجعه به دفتر اسناد رسمی و با استفاده از مدارک انحصار وراثت جعلی که با حیله و سندسازی موفق به أخذ آن شده بود، اقدام به انتقال وکالتی قطعه زمین موصوف به شخص دوم می کند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: شخص دوم که خود از جعلی بودن مدارک انحصار وراثت اطلاع داشت، پس از انتقال رسمی سند به نام خود، اقدام به طرح دعوی علیه فروشنده در مراجع قضایی نموده و با تهدید از پرداخت هرگونه وجهی به وی امتناع می و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند جعل سند انحصار وراثت و تصاحب زمین های بلاصاحب

دستگیری اعضای باند جعل سند انحصار وراثت و تصاحب زمین های بلاصاحب