مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-16اقتصادي

بالاخره مسیرهای «تردد ویژه» بر روی مسئولان بسته خواهد شد یا نه؟


استفاده از خودروهای ایمن و بعضا خارجی، راننده شخصی، نیروهای خدماتی، محافظ، تسهیلات بانکی، تردد از خطوط ویژه ترافیکی، پاویون های مسافرتی، خانه های سازمانی، - سوء استفاده از امکانات و اموال و اختیارات عمومی و دولتی از جمله تخلفات و جرایمی است که قانونگذاران همه کشور ها سعی داشته اند تا با اتخاذ تدابیری نسبت به پیشگیری از آن اقدام نمایند.

در کشور ما هم قانونگذار سعی داشته تا با تدوین قوانینی نسبت به پیشگیری و مجازات اینگونه سوء استفاده ها عمل نماید، اما آنچه تاکنون در عمل رخ داده این بوده که متاسفانه شاهد ریخت پاش و سوء استفاده های فراوانی هستیم که در مراکز دولتی و عمومی رخ می دهد.

شاید هر از چندگاهی اخباری در مورد سوء استفاده یک مقام نهاد دولتی یا عمومی یا مثلا وزیر یا نماینده ای از امکانات عمومی و بیت المال را شنیده باشید و یا عبور ماشین شخصی با یک چراغ گردان در یک مسیر ویژه را دیده باشید و به هنگام برخورد با چنین اخباری این سوال به ذهن متبادر شده باشد که چرا چنین اعمال و رفتار هایی در این شرایط خاص که عموم مردم با سختی هایی مواجه هستند رخ می دهد و چرا این رفتار ها تکرار می گردد؟ چرا با وجود قوانین و دستورالعمل ها و توصیه های متعدد این مشکل و معضل اجتماعی و اقتصادی که تاثیر ناگواری بر اذهان و اعتماد عمومی دارد رخ می دهد؟ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره مسیرهای «تردد ویژه» بر روی مسئولان بسته خواهد شد یا نه؟

بالاخره مسیرهای «تردد ویژه» بر روی مسئولان بسته خواهد شد یا نه؟