مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-16سياسي

اصفهان سرآمد شهدای روحانی کشور است/لزوم آگاهی جوانان


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: اصفهان با 590شهید روحانی و طلبه سرآمد شهدای روحانی در کشور است و در حوزه رزمندگان و جانبازان روحانی نیز اصفهان در کشور پیشتاز است.

- اصفهان- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: اصفهان با 590شهید روحانی و طلبه سرآمد شهدای روحانی در کشور است و در حوزه رزمندگان و جانبازان روحانی نیز اصفهان در کشور پیشتاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری کنگره 590 شهید روحانی در اصفهان صبح دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) و جمعی از خبرنگاران در محل معاونت روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در این جلسه اظهار داشت: بالغ 70 درصد شهدای استان اصفهان از پادگان صاحب الزمان (عج) اعزام شدند و بخش زیادی از شهدای روحانی نیز از همین پادگان اعزام شدند و به همین دلیل اینجا قدمگاهی متبرک برای سربازان، ایثارگران و جانبازان است.

وی افزود: چهار هزار شهید شناسنامه دار از طبقه روحانیان و طلاب بودند که بخشی از آنها توسط دشمنان ترور شدند و بخش دیگری پا به پای مردم در هشت سال جنگ تحمیلی حاضر شدند و شهید شدند و بخش دیگری در دفاع از حرم جان خود را دادند و 38 نفر دیگر نیز در نبرد با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان سرآمد شهدای روحانی کشور است/لزوم آگاهی جوانان

اصفهان سرآمد شهدای روحانی کشور است/لزوم آگاهی جوانان