مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-05-16حوادث

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت


علیرضا صفرخانلو، سرپرست شهرداری مشکین دشت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حمله سگ ها به یک خانم جوان و کودک 3 ساله اش در شهرک بعثت که در پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد:  شهرک های بعثت و مهندسی زراعی از شهر مشکین دشت منفصل است و اطراف آن را  باغات و مزارع و مراکز آموزشی احاطه کرده که این امر وجود سگ های بلاصاحب را تشدید می کند.

 وی افزود: از سویی تعدادی از شهروندان این منطقه در ساعات مختلف به غذادهی حیوانات اقدام می کنند و این افراد بارها جمع آوری سگ های بلاصاحب توسط عوامل شهرداری را با مشکل مواجه کرده و حتی کار به  درگیری هم رسیده است.

این مدیر شهری بیان کرد: علیرغم مشکلات موجود در سال گذشته 730 قلاده سگ  توسط عوامل شهرداری جمع آوری و به مرکز نگهداری سگ ها در حلقه دره منتقل شده است.

در حال حاضر نیز اکیپ های جمع آوری سگ ها را تشدید کردیم و با هماهنگی مراکز دولتی، مزارع مربوط به این مراکز در منطقه را نیز پاکسازی می کنیم.

  وی افزود: متاسفانه حادثه در روز پنجشبه گذشته در خیابان قلم که  ورودی شهر است و بخشی از آن را مزارع جهاد کشاورزی در برگرفته، اتفاق افتاده است.

اما هنوز موفق به دیدار و دلجویز از این خانواده نشده ایم؛ دوبار تماس گرفتیم و همسر این خانم  سرکار بودند و هنوز  موفق به کسب اجازه و  دیدار از این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت

حمله سگ های خیابانی به کودک 3 ساله در شهرک بعثت