مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-16سياسي

ضرورت توجه جدی به پوشش حداکثری بیمه روستاییان و عشایر


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: پوشش حداکثری بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر در راستای تحقق اصل 29 قانون اساسی بوده و باید به صورت جدی در برنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل کاظم دبیر در نشست هم اندیشی همگانی سازی بیمه روستایی و عشایری اظهار کرد: پوشش حداکثری بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان و عشایر در راستای تحقق اصل 29 قانون اساسی بوده و باید به صورت جدی در برنامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی در پویایی کانون های تلاش و تولید، توانمندسازی روستاییان و آبادانی روستاها، افزود: پوشش صندوق در جمعیت روستایی و شهرهای زیر 20 هزار استان اردبیل، هم اکنون کمتر از 40 درصد جمعیت است که باید به صورت جدی با کمک فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در روستاها ارتقا یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ کرامت روستاییان، کشاورزان و عشایر عزیز به ویژه در زمان پیری و از کار افتادگی، تحت پوشش قرار گرفتن این قشر زحمتکش و تولیدگر در صندوق بیمه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه جدی به پوشش حداکثری بیمه روستاییان و عشایر

ضرورت توجه جدی به پوشش حداکثری بیمه روستاییان و عشایر