مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-16اقتصادي

تکمیل بزرگراه میرجاوه- زاهدان- بم نیازمند اعتبار


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم 2 هزار و 965 میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر 21 هزار و 900 میلیارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم 2 هزار و 965 میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر 21 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: طول کلی محور میرجاوه- زاهدان- بم 298 کیلومتر است که تاکنون در این مسیر 90 کیلومتر باند دوم احداث و به بهره برداری رسیده است.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر 42 کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه- زاهدان- بم به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای توسط این اداره کل در دست ساخت است که این اداره کل تلاش دارد در سالجاری 34 کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بزرگراه میرجاوه- زاهدان- بم نیازمند اعتبار

تکمیل بزرگراه میرجاوه- زاهدان- بم نیازمند اعتبار