مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:422022-05-16اقتصادي

قاچاق آرد منتفی شد/ محدودیتی برای فروش نان نداریم


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: قاچاق آرد با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد منتفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه مردم در تهیه نان با مشکل مواجه نخواهند شد، اظهار کرد: هر کیسه آرد اکنون به قیمت 35 هزار تومان به نانوایی ها فروخته می شود در حالیکه یک کیسه آرد به قیمت 200 تا 500 و در بعضی نقاط 700 هزار تومان در بازار آزاد معامله می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه با اجرای این طرح نانوا آرد را به قیمت آزاد تهیه می کند و یارانه آرد به ازای فروش نان به حساب نانوا واریز می شود، ابراز کرد: با اجرای این طرح قاچاق آرد منتفی است.

وی گفت: یکی از مزایای این طرح این است که یارانه اختصاص یافته برای نان به جیب نانوا خواهد رفت و در همین راستا نانوا مجبور به ارتقاء کیفیت نان است.

زمانی افزود: با اجرای طرح جدید هوشمندسازی یارانه آرد، مردم نان را با قیمت مصوب سال 1400 خریداری خواهند کرد و به هیچ عنوان قیمت نان در سال 1401 افزایش نخواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه در این سیستم نان سبوس دار، کنجد دار، بزرگ یا کوچک بودن نان در نظر گرفته شده و تمهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق آرد منتفی شد/ محدودیتی برای فروش نان نداریم

قاچاق آرد منتفی شد/ محدودیتی برای فروش نان نداریم