مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-16اقتصادي

ثبت نام جدید یارانه ها به زودی آغاز می شود


سخنگوی دولت هدف گذاری اصلی در اصلاح اقتصادی را توسعه عدالت در پرداخت یارانه های دولتی عنوان کرد و گفت: به زودی ثبت نام جدید یارانه ها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو با موضوع اصلاح یارانه ها به صورت تلفنی گفتگو کرد.

متن گفتگوی سخنگوی دولت به شرح زیر است: حذف پردرآمدترین دهک از دریافت یارانه بهادری جهرمی با بیان اینکه مطابق قانون، دولت مکلف بود دهک های پر درآمد را از دریافت یارانه به تدریج حذف کند، گفت: همزمان با عادلانه سازی پرداخت یارانه ها، دهک اول پردرآمد کشور یعنی جمعیت 10 درصدی که پردرآمدترین افراد کشور هستند، از دریافت یارانه حذف شدند زیرا یارانه بر حسب طبقات متوسط و پایین تر جامعه تعلق می گیرد.

وی با اشاره به اعتراض برخی از شهروندان نسبت به حذف خود از یارانه بگیران و درخواست آنها برای بازنگری اظهار کرد: ممکن است برخی اشتباهاتی در بانک های اطلاعاتی وزارت رفاه وجود داشته باشد و یا حساب شخصی یک فرد توسط فرد دیگری اداره شود که به همین دلیل باید شفاف سازی در این مورد صورت بگیرد و طبیعتاً اصلاح صورت خواهد گرفت.

تاکید رییس جمهور برای رسیدگی به اعتراضات مردمی نسبت به یارانه ها سخنگوی دولت در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت وگو از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جدید یارانه ها به زودی آغاز می شود

ثبت نام جدید یارانه ها به زودی آغاز می شود